Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2014 08:02 - Ириси
Автор: iliada3 Категория: Хоби   
Прочетен: 2141 Коментари: 5 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image.



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikikm - Няма лошо!
14.10.2014 23:15
Загива България,като Титаник! В смисъл,че потъва! Светлини и цветя,турска чалга,много цветове и без ревове! Много еничари,..каквода мисля?Загиваме с цветята си,с ителекта си,с всичкат а си глупост и продажност,загиваме,като народ,като етнос,заменяйки ценностната си система за ми5молетен комфорт!Правейки от себе си еднодневки или изживявайки се за нещо то рода на "ѝПРомни,че си смъртен!" смях! всички сме тор и няяякоя ткор е повече от длуга тор..който трябва ни го внушава,косто ичувсктвот оз елиштарност,което е парвенющина.инач„е намам нищо противм цметята и хубавите ефекти,то те нямат общо с геноцида.
цитирай
2. iliada3 - И Слава БОГУ,че цветята ми нямат нищо общо с това ,nikikm!
14.10.2014 23:44
nikikm написа:
Загива България,като Титаник! В смисъл,че потъва! Светлини и цветя,турска чалга,много цветове и без ревове! Много еничари,..каквода мисля?Загиваме с цветята си,с ителекта си,с всичкат а си глупост и продажност,загиваме,като народ,като етнос,заменяйки ценностната си система за ми5молетен комфорт!Правейки от себе си еднодневки или изживявайки се за нещо то рода на "ѝПРомни,че си смъртен!" смях! всички сме тор и няяякоя ткор е повече от длуга тор..който трябва ни го внушава,косто ичувсктвот оз елиштарност,което е парвенющина.инач„е намам нищо противм цметята и хубавите ефекти,то те нямат общо с геноцида.

Виждам ,че се занимавате с политика и с всичката болка събрала се в душата Ви пишете тези редове.Дано политиците чуят гласа Ви.Красива страна,която има нещастието да се намира на толкова добро стратегическо место...................
Моите картини с нищо не са отговорни за това.Те само могат да хвърлят някакъв лъч светлина в свитите и нещастни души-поне така си мисля.Смея да твърдя ,че те лекуват такива изстрадали души.Вече няколко души ми го признаха и това ме радва.
цитирай
3. donchevav - Имаш навик да ми триеш коментарите, ...
15.10.2014 09:42
Имаш навик да ми триеш коментарите, мила Илиянче (знам, че не е от лоши чувства, а заради някаква фриволност или недостатъчно изискан изказ, които намираш в тях??? :)). Бях решила да те накажа с мълчание:), но горният коментар ме провокира.
Още вчера исках да ти пиша, че ирисите са любимите ми цветя - те носят някакво вълшебство, крият тайнство, идващо от древността; не просто ги харесвам - когато видя ириси, първо се заковавам в някакво ритуално вцепенение, след това с благодарност попивам с всички сетива красотата им - и мирис, и форма, и цвят...Твоите ириси ми говорят - а фона зад тях разчитам точно в духа на това, което по-горе ти написах.
"Красотата ще спаси света" - вярвам в тази максима. Мисля дори, че проблемите ни идват оттам, че за разлика от миналото, когато строители на България са били умни, одухотворени, интелигентни, начетени хора с фини чувства и афинитет към изкуството, съвременните такива са просто едни зидаро-мазачи - груби и прости, нечели, неуспели, тъмни субекти със закърнели чувства и апетит само към власт и пари.
Поздрави, приятелко! Усмихнат ден за теб с много красиви багри и емоции!
цитирай
4. iliada3 - Ама не така с лошо ,Валя-как така имам навика:))
15.10.2014 10:15
donchevav написа:
Имаш навик да ми триеш коментарите, мила Илиянче (знам, че не е от лоши чувства, а заради някаква фриволност или недостатъчно изискан изказ, които намираш в тях??? :)). Бях решила да те накажа с мълчание:), но горният коментар ме провокира.
Още вчера исках да ти пиша, че ирисите са любимите ми цветя - те носят някакво вълшебство, крият тайнство, идващо от древността; не просто ги харесвам - когато видя ириси, първо се заковавам в някакво ритуално вцепенение, след това с благодарност попивам с всички сетива красотата им - и мирис, и форма, и цвят...Твоите ириси ми говорят - а фона зад тях разчитам точно в духа на това, което по-горе ти написах.
"Красотата ще спаси света" - вярвам в тази максима. Мисля дори, че проблемите ни идват оттам, че за разлика от миналото, когато строители на България са били умни, одухотворени, интелигентни, начетени хора с фини чувства и афинитет към изкуството, съвременните такива са просто едни зидаро-мазачи - груби и прости, нечели, неуспели, тъмни субекти със закърнели чувства и апетит само към власт и пари.
Поздрави, приятелко! Усмихнат ден за теб с много красиви багри и емоции!

Все още не е навик ,ама наистина ти изтрих един коментар ,но затова бях предупредила :)
Благодаря ти за написаното!Аз наистина се почувствах неловко след прочита на първия коментар,но не го изтрих,първо -защото усетих искрената болка на пишещия за това какво се случва в страната ни,а аз обичам България и второ -защото само с отговора можех да се защитя .
Имам претенции ,че създавам красота /доколкото мога/ ,а не съм брутален консуматор на същата /поне в смисъла който прозирам в написаното............/
Вярвам ,че всеки трябва да бъде патриот и да се старае да прави по нещо макар и малко за страната си ,за народа си.............
Хубав ден!:)
цитирай
5. nikikm - 2. iliada3 - И Слава БОГУ,че цветята ми нямат нищо общо с това ,nikikm!
16.10.2014 22:13
Наистина нямат! Писах малко под пара и за това може да ти се е видяло,като обвинение!Но ти си разбрала,а аз от време на време,чувствам хубавите неща,романтичните стихове, /не че не ги харесвам/,като "потъване с музика",а удоволствия и забавления,като пир по време на чума! Дългичко е може би за обяснение,но ти си интелигентна. Все пак има нещо ненормално в един народ,по отношение на когото се упражнява геноцид,да не реагира адекватно на това!Болни ли сме,приспани ли?..
И да знаеш от мен:"Красотата ще погуби света!" И вече го прави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada3
Категория: Хоби
Прочетен: 701015
Постинги: 483
Коментари: 1933
Гласове: 13943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930