Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2014 08:22 - Есен
Автор: iliada3 Категория: Хоби   
Прочетен: 4679 Коментари: 15 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sherif - ...
11.11.2014 14:06

На това му викам аз изкуство.

цитирай
2. iliada3 - Благодаря за подкрепата,шерифе:)
11.11.2014 20:02
sherif написа:

На това му викам аз изкуство.


Красива празнична вечер!:)
цитирай
3. donchevav - Любимите ми цветове /знаеш кои/...
11.11.2014 20:25
Любимите ми цветове /знаеш кои/:))) Изключително жива картина - струва ми се, че ако дъхна само - ще се посипе дъжд от жълти листа. Всичко е толкова ефирно, нежно - светло и печално едновременно...като сетен залез, като божествено махване за сбогом. Уникално усещане създава твоята картина, Или - за един вълшебен миг, докоснал те и изчезнал завинаги. Увековечен в картината ти обаче, той ще надживее времето. Благодаря ти, приятелко!
цитирай
4. iliada3 - Няма начин да не се сетя за любимите ти цветове ,Вени!Няма начин!!!::)))
11.11.2014 20:52
donchevav написа:
Любимите ми цветове /знаеш кои/:))) Изключително жива картина - струва ми се, че ако дъхна само - ще се посипе дъжд от жълти листа. Всичко е толкова ефирно, нежно - светло и печално едновременно...като сетен залез, като божествено махване за сбогом. Уникално усещане създава твоята картина, Или - за един вълшебен миг, докоснал те и изчезнал завинаги. Увековечен в картината ти обаче, той ще надживее времето. Благодаря ти, приятелко!

Няма начин след такъв коментар да не ми се дорисува отново!Слагам точка и отивам за четката!
Желая забавна вечер с твоите четириноги ,пухкави приятели!:))
цитирай
5. wonder - Чудна палитра имаш и с най-прекр...
11.11.2014 23:39
Чудна палитра имаш и с най-прекрасните багри ни радваш!
цитирай
6. nikikm - Есен,
12.11.2014 01:18
думичка за тъга! Може да бъде и красива! Не мога да го кажа най-правилно и не знам дали може? Но,ако имаш усещането....това е невероятно! УСЕЩАНЕТО Е ВСИЧКО! Не можеш да го предадеш със звуци и картини! Съжалявам! Ще се стремиш,обаче! Стремежът към съвършеното е,...полета на Икар срещу слънцето..,стремежът на човечеството към непостижимото...Така се създават шедьоври! Това е щастието! Пътят към него! ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, НИЕ СМЕ СМЪРТНИ! КАКТО И ИЗКУСТВОТО, С КОЕТО СЕ ПРЕКЛАНЯМЕ ПРЕД МАЙКАТА ПРИРОДА! С А М О Ч Е, Т Я Е В Е Ч Н А !
Това ти е за лека нощ!
цитирай
7. nikikm - Айде,
12.11.2014 01:22
iliada3 написа:
donchevav написа:
Любимите ми цветове /знаеш кои/:))) Изключително жива картина - струва ми се, че ако дъхна само - ще се посипе дъжд от жълти листа. Всичко е толкова ефирно, нежно - светло и печално едновременно...като сетен залез, като божествено махване за сбогом. Уникално усещане създава твоята картина, Или - за един вълшебен миг, докоснал те и изчезнал завинаги. Увековечен в картината ти обаче, той ще надживее времето. Благодаря ти, приятелко!

Няма начин след такъв коментар да не ми се дорисува отново!Слагам точка и отивам за четката!
Желая забавна вечер с твоите четириноги ,пухкави приятели!:))


няма да коментирам реклами на шоколадови изделия! Не разбирам,как се впечатляваш от това? Пък нета е пълен с простотии!Ма нема по-проз от мен,щот се съм против! Проклятие ли,що ли..!
цитирай
8. tryn - Величествена красота!
12.11.2014 06:14
По-красиво дори от разцъфнали напролет дървета...
цитирай
9. veninski - Прекрасна картина... Поздрави!
12.11.2014 06:27
Прекрасна картина... Поздрави!
цитирай
10. iliada3 - "Усещането за свобода е да знаеш, че си безграничен!" Гергана Владова
12.11.2014 09:49
nikikm написа:
думичка за тъга! Може да бъде и красива! Не мога да го кажа най-правилно и не знам дали може? Но,ако имаш усещането....това е невероятно! УСЕЩАНЕТО Е ВСИЧКО! Не можеш да го предадеш със звуци и картини! Съжалявам! Ще се стремиш,обаче! Стремежът към съвършеното е,...полета на Икар срещу слънцето..,стремежът на човечеството към непостижимото...Така се създават шедьоври! Това е щастието! Пътят към него! ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, НИЕ СМЕ СМЪРТНИ! КАКТО И ИЗКУСТВОТО, С КОЕТО СЕ ПРЕКЛАНЯМЕ ПРЕД МАЙКАТА ПРИРОДА! С А М О Ч Е, Т Я Е В Е Ч Н А !
Това ти е за лека нощ!

цитирай
11. iliada3 - Привет,nikikm!
12.11.2014 09:56
nikikm написа:
iliada3 написа:
donchevav написа:
Любимите ми цветове /знаеш кои/:))) Изключително жива картина - струва ми се, че ако дъхна само - ще се посипе дъжд от жълти листа. Всичко е толкова ефирно, нежно - светло и печално едновременно...като сетен залез, като божествено махване за сбогом. Уникално усещане създава твоята картина, Или - за един вълшебен миг, докоснал те и изчезнал завинаги. Увековечен в картината ти обаче, той ще надживее времето. Благодаря ти, приятелко!

Няма начин след такъв коментар да не ми се дорисува отново!Слагам точка и отивам за четката!
Желая забавна вечер с твоите четириноги ,пухкави приятели!:))


няма да коментирам реклами на шоколадови изделия! Не разбирам,как се впечатляваш от това? Пък нета е пълен с простотии!Ма нема по-проз от мен,щот се съм против! Проклятие ли,що ли..!

Усещането e всичко-нали така беше,nikikm:)
Е, аз усетих искреност в коментара и затова се впечатлих!Ние си имаме и закачка за цветовете след един изтрит неин коментар,така че не виждам защо трябва това да те дразни!След коментара-рисувах и това е нещото ,което ме зарежда!
Благодарности и за двамата които споделихте на моята страничка ,макар ,че мненията Ви да не съвпадат-получи се повече от интересно,а и аз си направих някои изводи ,които ще запазя за себе си:)
И последно ,ако някой те подкрепя го приемам за приятел ,тъй като това е най-верния тест за приятелство.:)

цитирай
12. iliada3 - Радвам се ,че поспря на страничката ми и коментира,trun!:)
12.11.2014 09:58
tryn написа:
По-красиво дори от разцъфнали напролет дървета...

Приеми усмивки в есенния ден!
цитирай
13. iliada3 - Благодаря на родопчанина в теб ,Вен!
12.11.2014 10:01
veninski написа:
Прекрасна картина... Поздрави!

Приятелски поздрав!
цитирай
14. maistorica - Здравей, скъпа Илиянче!
12.11.2014 16:27
За прекрасната есенна гора музикален поздрав с постинга на precoria
Прекрасната балада " Eсенни листа" с тромпета на Майлс Дейвис и гласовете на Ерик Клептън, Едит Пиаф и Барбара Стрейзънд.
http://precoria.blog.bg/muzika/2013/10/20/esenni-lista-sys-mails-deivis.1195050
Прегръдки с много обич, Приятелче!
цитирай
15. iliada3 - Прегръдки, майсторице умятна!:)
13.11.2014 08:15
maistorica написа:
За прекрасната есенна гора музикален поздрав с постинга на precoria
Прекрасната балада " Eсенни листа" с тромпета на Майлс Дейвис и гласовете на Ерик Клептън, Едит Пиаф и Барбара Стрейзънд.
http://precoria.blog.bg/muzika/2013/10/20/esenni-lista-sys-mails-deivis.1195050
Прегръдки с много обич, Приятелче!

Благодаря ти за великолепния поздрав!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada3
Категория: Хоби
Прочетен: 699290
Постинги: 483
Коментари: 1933
Гласове: 13943
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031