Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2018 15:09 - Бедни сме, нали?
Автор: poemsalways Категория: Поезия   
Прочетен: 1666 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 18.11.2018 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Бедни сме в душите,
аз и ти, и всички те!
Не си признаваме в очите,
но Адът силно ни влече.
Приличаме си до полуда
със свойта алчност и позор.
И ако щеш, наречи ме луда,
но всеки прави свой терор.
Прегръщаме се и забиваме
в гърбовете си секири,
защото още малки научаваме,
че ножовете не са достатъчно бодливи.
Изпразваме пълнители в сърцата си,
с патрони - думи премълчани,
а наивно учим децата си 
да бъдат, като нас добри земляни.
Прицелваме се с думи-боздугани
и удряме по другите души,
и чувстваме се радостни, засмяни,
а нас, като ни стрелят също ни боли.
Моля Ви , не го правете!
Не бъдете лошия герой,
не викайте по вашето дете,
не го наказвайте с бой!
Пазете си и нека да Ви пазят,
не се отдавайте на зло,
когато искат да ви давят,
превръщайте се в добро.  


Тагове:   бедни сме,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. photostories - Не се заблуждавай- никакво вним...
18.11.2018 18:02
Не се заблуждавай- никакво внимание не си привлякла с повърхностните ти духовно- интелектуални постинги, нито с лошата поезия. Ако беше направила опита да си сложиш снимка на цветенце или облаче и бе обявила възраст 60+, никой нямаше да си направи труда да ти пише коментар. :)
П.п: Не съм злонамерена.
цитирай
2. radostinalassa - Аз не съм съгласна , че съм алчна
18.11.2018 18:15
Ако не бях възпитавала децата си, щеше да е много лошо. На Запад и в САЩ отнемат децата, когато ги бият и им се карат. Смяташ ли, че е правилно? Да ги възпитават чужди хора, особено когато обикновено там възпитатели са педофили
цитирай
3. poemsalways - Написала съм, че НЕ трябва да наказваме детето с бой. Но от друга страна всеки си е лош, колкото и да не си го признава. Няма как, всички сме правили грешки.
18.11.2018 18:30
radostinalassa написа:
Ако не бях възпитавала децата си, щеше да е много лошо. На Запад и в САЩ отнемат децата, когато ги бият и им се карат. Смяташ ли, че е правилно? Да ги възпитават чужди хора, особено когато обикновено там възпитатели са педофили

цитирай
4. poemsalways - Искаш да кажеш, че "ми обръщат внимание" заради това че съм на 19 и съм момиче? Така ли? Ако е така-мерси.
18.11.2018 18:31
photostories написа:
Не се заблуждавай- никакво внимание не си привлякла с повърхностните ти духовно- интелектуални постинги, нито с лошата поезия. Ако беше направила опита да си сложиш снимка на цветенце или облаче и бе обявила възраст 60+, никой нямаше да си направи труда да ти пише коментар. :)
П.п: Не съм злонамерена.

цитирай
5. photostories - Да, някои за това ти обръщат вним...
18.11.2018 18:49
Да, някои за това ти обръщат внимание.
А други са дежурните гласоподаватели, за да им се връщат лайкове под техните публикации. Тук отдавна не се подвизава мъж по- млад от 40. И да се вярва, че интелектуалният потенциал на 20 годишна жена ще привлече въодушевен и изненадан читател е наивно. :)
цитирай
6. poemsalways - Разбирам те. Наивна съм според теб, според мен самата съм различна. Мисля така, защото не много 19-годишни се заемат да пишат в днешни дни.
18.11.2018 18:55
photostories написа:
Да, някои за това ти обръщат внимание.
А други са дежурните гласоподаватели, за да им се връщат лайкове под техните публикации. Тук отдавна не се подвизава мъж по- млад от 40. И да се вярва, че интелектуалният потенциал на 20 годишна жена ще привлече въодушевен и изненадан читател е наивно. :)

цитирай
7. poemsalways - Въпреки всичко ценя виско всяко мнение. Благодаря и за твоето! Усмихната вечер.
18.11.2018 18:56
poemsalways написа:
photostories написа:
Да, някои за това ти обръщат внимание.
А други са дежурните гласоподаватели, за да им се връщат лайкове под техните публикации. Тук отдавна не се подвизава мъж по- млад от 40. И да се вярва, че интелектуалният потенциал на 20 годишна жена ще привлече въодушевен и изненадан читател е наивно. :)


цитирай
8. bumerang - Ще ти споделя нещо :-)
18.11.2018 23:11
"...когато искат да ви давят,
превръщайте се в добро. "

Ако се превърнете в добро, когато искат да ви давят, ще бъдете със сигурност удавени, а дали сте добри едва ли ще има значение. Е, вероятно някои ще кажат "той беше добър човек, но сега е само бивш човек". :-)
цитирай
9. andorey - Привет
19.11.2018 10:47
Имаш потенциал да твориш поезия, но иска още малко шлайфане. На някой места ми звучиш като Вапцаров... :)
цитирай
10. poemsalways - Благодаря. Надявам се с времето да ставам по-добра :D :)
19.11.2018 15:16
andorey написа:
Имаш потенциал да твориш поезия, но иска още малко шлайфане. На някой места ми звучиш като Вапцаров... :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91492
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031